Skolan kanske inte är så farlig ändå.

Åh vad jag hade problem att komma upp imorse! Efter att ha fasat för den här dagen kom jag på att det inte är så farligt ändå. På gympan gjorde vi skidskytte (som jag förövrigt verkligen var sämst på). På samhället såg vi en jätteintressant film om Wikileaks (jag blev väldigt intresserad! Höll på att fälla en tår eller två dessutom..), med hemska bilder från krig. Fick reda på att jag har prickat högsta betyg i Matte A och hade det allmänt trevligt de två sista lektionerna. Jag tror jag börjar gilla skolan.




Ps, "Skalet" till macbooken 3 inlägg ner kommer ifrån Macbook-case.com!

Kommentarer
Postat av: Humle

Gosigt ju ! ;p

2011-01-11 @ 21:55:55
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0