Ang. gratisdesign!

Det fanns några som var intresserade.. Så ni som ville få en, skriv en kommentar med:

- Typsnitt ni vill ha (t.ex. arial)
- bakgrundsfärg/bild
- länkfärger
- text färger i rubrik, brödtext..
- Vilken sida menyn ska vara (höger eller vänster)
- Om ni vill ha boxar i menyn

- Hur ni vill att det ska stå på kommentarssidan och under inlägget där kommentarer:0, kategori osv ligger.

Sedan kommer jag kontakta er och fixa headern. Kommer göra en testblogg så får ni säga vad ni vill ändra/lägga till.


TÄNK PÅ
- Jag kommer lägga in att jag har gjort designen
- Den kan inte vara JÄTTE avancerad. Man är bra men inte bäst i världen ;)


SHOOT!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hellu Jessica. Du skrev här att du gjorde designer, och eftersom jag troligtvis är sämst i världen på det undrade jag om du ville göra en åt mig? Vore övernaturligt bussigt :)

Jag vet inte riktigt hur jag vill ha den, men jag tycker du gör väldigt fina.

Typsnitt kanske är arial på texten och times new Roman på rubrikerna, bakgrundsfärg någonting mörkt och coolt. Länk färger och alla andra färger i text ska vara svart. Boxar i menyn vore trevligt, eller som en stor menybox och helst på vänster sida. Jag vet inte riktigt med kommentar och kategori grejset heller. fantasilösa jag. hur som helsy, du har bra stil, så gör lite som du vill. OM du vill hehe :)

kram !

2010-11-22 @ 20:30:06
URL: http://nylon.webblogg.se/
Postat av: Betiel

Hejsan :D jag är väääldigt intresserad av en ny design, är så trött på min har haft den sen i somras så det vore kul med någon förändring iallafall? haha men jag vill ha en ganska enkel design.



- Typsnitt: georgia

- bakgrundsfärg: vitt

- länkfärger: svart

- text färger i rubrik, brödtext..

- Vilken sida menyn ska vara: höger

- boxar: jo jag vill ha en liten ruta där det står lite fakta om mig själv och så, hoppas du förstår vad jag menar ;p

- kommentarsrutan vill jag ha en bild som jag kan skicka till dig via mail, och det ska stå kommentera här! ahah aa de va de :P hoppas att du verkligen har tiden och fixa min design, vore sjukt nice! kramar

2010-12-12 @ 15:43:20
URL: http://betielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0