dagens

 

Dagens humör: Lite trött.
Dagens mående: Bra!
Dagens borde: Ingenting. (Skönt!)
Dagens frisyr: Tråkig. Hade som jag oftast brukar.
Dagens smink: Inget.
Dagens klädsel: Jeans, free people topp och poncho!
Dagens planer: Ringa ett samtal och sen kolla på greys!
Dagens materiella vill ha: Lättare att säga vad jag inte vill ha. Men okey då, typ hela bikbok och topshop's kollektioner?
Dagens fundering: Hur kommer jag ha tid med allt?
Dagens beroende: Cityville. hehe.
Dagens tråkigaste: Att sushi inte var gott..
Dagens längtan: Gossip Girl, psykologilektionerna, träning, New York.
Dagens superlängtan: Studenten!! Resa till New York, Mallorca och tävlingarna med laget!
Dagens tidning: Metro.


Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Jag har hört alla möjliga teorier haha! Jag är bara glad att SATC inte är helt nerlagt än.

2011-09-14 @ 20:03:59
URL: http://originalet.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0